Nowoczesna, dobrze zaprojektowana i zoptymalizowana strona internetowa jest w dzisiejszych czasach wizytówką przedsiębiorcy – niezależnie od branży, w jakiej działa. Na szczególną uwagę zasługują pod tym względem strony www dla deweloperów. Powinny one zawierać niezbędne informacje dotyczące poszczególnych inwestycji, ale też wspomagać w kontaktach z klientami oraz w procesach sprzedaży mieszkań. Wszystko zaś musi być zaprezentowane w sposób atrakcyjny i przyciągający uwagę.
Jak to osiągnąć? Co dokładnie powinna zawierać strona dla dewelopera? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz poniżej.
Spis treści
Strony internetowe dla deweloperów – wizytówka i reklama
Najważniejsze elementy głównej strony www dla deweloperów
Wysokiej jakości zdjęcie dla przyciągnięcia uwagi
Wizualizacje 3D i wirtualny spacer
Wyszukiwarka dostępnych mieszkań z filtrami
Podstrony o zrealizowanych inwestycjach
Strony internetowe dla deweloperów – wizytówka i reklama
Czy można działać w internecie bez własnej strony www? Choć teoretycznie jest to możliwe, każda firma zdaje sobie sprawę, że to dzięki własnej stronie jest w stanie skutecznie walczyć o zainteresowanie i portfele klientów. To wizytówka online, która pracuje dla Ciebie 24h/dobę, realizując najważniejsze założenia biznesowe.
Strona www dla dewelopera nie odbiega pod tym kątem od innych stron usługowych czy sprzedażowych. To miejsce, które nie tylko informuje klientów o konkretnej inwestycji i jej wykonawcy, ale też reklamuje ofertę – pokazując jej najmocniejsze strony i zachęcając do skorzystania z niej.
Taka wizytówka online stawia dewelopera w roli profesjonalisty z branży, który ma do zaoferowania wymarzone lokale mieszkaniowe we wspaniałej lokalizacji. Całość musi być zaprezentowania w sposób jak najbardziej czytelny i atrakcyjny wizualnie. Strona internetowa dla dewelopera powinna być zatem wykonana przez specjalistów, którzy są w stanie zagwarantować najlepsze efekty pod kątem funkcjonalnym i estetyczno-wizualnym.
Najważniejsze elementy głównej strony www dla deweloperów
Strony internetowe dla deweloperów nie mogą się obyć bez kilku podstawowych elementów. Jakich konkretnie?
Wysokiej jakości zdjęcie dla przyciągnięcia uwagi
Dla większości osób odwiedzających stronę dla dewelopera kluczowym aspektem będą wysokiej jakości fotografie przedstawiające nieruchomości. Zapomnij o zdjęciach stockowych! Wykorzystaj własne grafiki, dzięki którym wyróżnisz się na tle konkurentów i sprawisz, że klienci zapamiętają Twoją stronę na dłużej.
Informacje o inwestycji
Wszystkie najważniejsze informacje o prezentowanej inwestycji muszą się znaleźć na stronie głównej. To na ich podstawie klient decyduje się wyruszyć w dalszą „podróż” po stronie. Informacje powinny być rzeczowe i konkretne, podane w zwięzłej i przystępnej formie.
Wizualizacje 3D i wirtualny spacer
Nie każdy klient może pochwalić się dobrą wyobraźnią przestrzenną – w tym przypadku przydadzą się profesjonalne wizualizacje 3D, oferujące możliwość wirtualnych odwiedzin mieszkania. To doskonały sposób, by przekonać niezdecydowanych klientów do wykonania określonego działania, np. wysłania zapytania lub kupna lokalu.
Wyszukiwarka dostępnych mieszkań z filtrami
Intuicyjna i prosta w obsłudze wyszukiwarka mieszkań to absolutna podstawa, dzięki której klienci będą w stanie szybko zawęzić poszukiwania do lokali o wybranych parametrach. Najważniejsze filtry to m.in. cena, piętro, liczba pokoi i dostępność mieszkania. Wyszukiwarkę warto umieścić np. pod banerem w centralnym punkcie strony. Sprawdź, jak zaprojektować filtry, które ułatwią, a nie utrudnią wyszukiwanie.
Wezwanie do działania
Tzw. call to action (CTA), czyli wezwanie do działania, to niezbędna funkcjonalność niemal każdej strony www – także strony dla deweloperów. Jeśli zabraknie na niej przycisków zachęcających do kontaktu lub kupna, klienci mogą poczuć się zagubieni i z dużym prawdopodobieństwem nie skorzystają z oferty.
Cennik
Wyraźnie podana cena za daną nieruchomość to potwierdzenie transparentności usług. Pokazujesz, że klienci mogą Ci zaufać. W ten sposób też niejako „filtrujesz” osoby niezainteresowane i rozróżniasz je od potencjalnych klientów.