2.1Web design
Web design to projekt graficzny strony internetowej dopasowany do produktu i grupy docelowej oparty na aktualnych trendach, standardach UX/UI oraz wieloletnim doświadczeniu.
Proces projektowania obejmuje kilka etapów, podczas których zespół projektowy ściśle współpracuje z reprezentującymi Cię osobami:
- Research – którego celem jest zdefiniowanie misji biznesowej, celów i potrzeb firmy oraz jej klientów.
- Analiza konkurencji – pozwalająca zrozumieć czego chcą Twoi klienci i co uważają za istotne.
- Makiety i projekt – kolejne etapy dochodzenia do ostatecznego kształtu strony internetowej.
Atrakcyjny i czytelny wygląd strony zachęci Twoich klientów do korzystania z serwisu.
Wygrasz najcenniejsze pierwsze kilka sekund, dzięki którym zdobędziesz nowego odbiorcę.
2.2 Print design
Print design to część projektowania graficznego, w której skupiamy się na tworzeniu projektów przeznaczonych do druku takich jak:
- foldery i broszury informacyjne
- opakowania i etykiety produktów
- banery i inne materiały reklamowe
Proces zaczyna się od poznania celów, wartości, misji i oczekiwań Twojej firmy. Współpracujemy z Tobą podczas tworzenia projektu, aby odzwierciedlić kulturę i styl komunikacji Twojej firmy.
Dopracowane graficznie materiały drukowane wspierają Twój biznes.
Przyciągnij uwagę dopracowanym projektem, przekonaj do siebie jakością produktów i usług.
2.3Wizualizacje i animacje 3D
Wideo to potężne narzędzie do opowiadania historii.
Od animacji online, przez praktyczne prezentacje produktów po moduły szkoleniowe, tworzymy bardziej zapadającą w pamięć historię.
Animacja i wizualizacje, nadają wyrazisty charakter zarówno firmie jak i jej usługom czy produktom, pozwalają Twojemu klientowi poznać zalety produktu bez konieczności fizycznego kontaktu.
Animacje i wizualizacje przyspieszą podróż Twoich klientów po ścieżce sprzedaży.
Koncepcje staną się bardziej żywe. Rozwiązania wydadzą bardziej efektywne.
2.4Identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna firmy to inaczej tożsamość firmy, to suma tego jak firma się prezentuje, jak przemawia do klientów i jakie wartości są dla niej ważne.
Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna marki ma kluczowe znaczenie dla sukcesu każdej firmy.
Kształtuje każdy aspekt strategii marketingowej firmy i działa na rzecz wspierania zarówno celów biznesowych, jak i doświadczeń klientów.
Do elementów wizualnych identyfikacji zaliczamy m.in.:
- logo/logotyp
- kolorystykę i typografię firmową
- szatę graficznę materiałów marketingowych i promocyjnych
- wygląd produktów i ich opakowań
- wygląd strony internetowej
Unikalna, przejrzysta i spójna identyfikacja Twojej firmy wyróżni Cię z tłumu.
Staniesz się widoczny, Twoje produkty będą łatwe do rozpoznania i kojarzone z Twoją firmą.