Chcesz poprawić
skuteczność swojej witryny?

Badamy istniejące sklepy internetowe, strony firmowe i aplikacje. Sprawdzamy dlaczego nie są skuteczne biznesowo. Radzimy jak je ulepszyć.

Zobacz portfolio

Audyty UX

Z audytu UX dowiesz się czy Twoja witryna internetowa jest użyteczna dla klientów
i służy Twojemu biznesowi

Audyt UX to kompleksowa analiza użyteczności i doświadczeń użytkowników. Pomaga zidentyfikować kluczowe problemy w interfejsie i nawigacji. Wynikiem audytu jest szczegółowy raport z rekomendacjami wskazującymi jak podnieść efektywność strony i zwiększyć satysfakcję klientów.

Proces wykonania audytu użyteczności obejmuje analizę struktury, funkcjonalności i wyglądu strony pod kątem potrzeb i oczekiwań użytkowników. Otrzymany wielowymiarowy obraz mocnych i słabych stron witryny pozwala wdrożyć precyzyjne działania optymalizacyjne.

Wdrażając zalecenia raportu z audytu UX podniesiesz konwersję i uzyskasz wyższe przychody.

Dowiedz się więcej

Audyt UX w pigułce

Czym jest audyt UX, w jakim celu warto go przeprowadzić.
Jak przebiega proces audytu i co jest jego wynikiem.

Analiza ekspercka

Czym są i co zawierają heurystyki Nielsena, czyli zbiór wytycznych będących podstawą analizy eksperckiej.

Koszty audytu UX

Co składa się na cenę za wykonanie audytu użyteczności. Jak wybrać odpowiedni dla Twojej firmy rodzaj audytu UX.

Testy użyteczności

Testy użyteczności pomogą wybrać najlepsze rozwiązanie projektowe.

Testy użyteczności to metoda badania interakcji użytkowników ze stroną lub aplikacją. Dzięki testom można zrozumieć jak odbiorcy korzystają z interfejsu, w których obszarach napotykają na problemy i – w skrajnym przypadku – porzucają witrynę.

Proces testowania obejmuje obserwację i analizę zachowań użytkowników podczas wykonywania określonych zadań. Wyniki testów pozwalają przyjąć perspektywę klienta i wprowadzić modyfikacje projektu podnoszące jego intuicyjność i użyteczność.

Wykonane w porę testy użyteczności pozwalają uniknąć poprawek i szybciej wdrożyć rozwiązanie.

Dowiedz się więcej

Sprawdzanie UX projektu

Wszystko co warto wiedzieć o testach UX. Rodzaje testów, harmonogramy i przebieg. Projektowanie i realizacja. Praktyczne porady.

Mierniki
User Experience

Jak wybrać kluczowe wskaźniki UX. Metody pomiaru satysfakcji użytkowników. Stosowane narzędzia. Najczęściej popełniane błędy.

Badania
User Experience

Co to jest badanie UX? W jakim celu się je przeprowadza? Jakie są ich rodzaje badań user experience i czego można się z nich dowiedzieć.

Konsultacje UX

Rozwiejesz swoje wątpliwości bez potrzeby studiowania filozofii projektowania UX.

Użyteczność serwisu zwraca uwagę jego właściciela najczęściej wtedy, gdy zaczynają się problemy (np. rośnie odsetek porzuconych koszyków). Najlepszym sposobem na ocenę użyteczności witryny jest audyt UX.

Są jednak sytuacje, w których właściciel strony ma świadomość mankamentów i potrzebuje potwierdzenia lub przedyskutowania koncepcji zmian. Konsultacje sprawdzają się też w trakcie budowy nowej strony.

W trakcie konsultacji UX porozmawiasz na żywo
 z projektantem lub audytorem.

Dowiedz się więcej

Konsultacje UX w pigułce

Kim jest konsultant UX i kiedy skorzystać z jego pomocy. Efekty konsultacji tworzonych lub modyfikowanych stron www.

Dobre praktyki
user experience

Jak skutecznie ułatwiać życie użytkownikom. Od tworzenia persony, po iteracyjne udoskonalanie rozwiązań.

Użyteczne strony internetowe

Poznaj czynniki decydujące o odbiorze strony przez użytkowników.
Dowiedz się jak przebiega proces projektowy.

Dołącz do listy zadowolonych klientów

Rozpocznijmy współpracę

Oto, co się stanie, 
po przesłaniu formularza

  • Nasi eksperci skontaktują się z Tobą w ciągu 24 godzin

  • Wspólnie ustalimy jakiego rozwiązania potrzebujesz

  • Otrzymasz konkretną ofertę z opisem zakresu prac, czasem realizacji i ceną

    Imię Nazwisko *

    Adres e-mail lub telefon *

    Zakres prac *

    Opis projektu *


    pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane