Chcesz poprawić
skuteczność swojej witryny?
Badamy istniejące sklepy internetowe, strony firmowe i aplikacje. Sprawdzamy dlaczego nie są skuteczne biznesowo. Radzimy jak je ulepszyć.
Zobacz portfolioAudyty UX
Z audytu UX dowiesz się czy Twoja witryna internetowa jest użyteczna dla klientów
i służy Twojemu biznesowi
Audyt UX to kompleksowa analiza użyteczności i doświadczeń użytkowników. Pomaga zidentyfikować kluczowe problemy w interfejsie i nawigacji. Wynikiem audytu jest szczegółowy raport z rekomendacjami wskazującymi jak podnieść efektywność strony i zwiększyć satysfakcję klientów.
Proces wykonania audytu użyteczności obejmuje analizę struktury, funkcjonalności i wyglądu strony pod kątem potrzeb i oczekiwań użytkowników. Otrzymany wielowymiarowy obraz mocnych i słabych stron witryny pozwala wdrożyć precyzyjne działania optymalizacyjne.
Wdrażając zalecenia raportu z audytu UX podniesiesz konwersję i uzyskasz wyższe przychody.
Dowiedz się więcej
Audyt UX w pigułce
Czym jest audyt UX, w jakim celu warto go przeprowadzić.
Jak przebiega proces audytu i co jest jego wynikiem.
Analiza ekspercka
Czym są i co zawierają heurystyki Nielsena, czyli zbiór wytycznych będących podstawą analizy eksperckiej.
Koszty audytu UX
Co składa się na cenę za wykonanie audytu użyteczności. Jak wybrać odpowiedni dla Twojej firmy rodzaj audytu UX.
Testy użyteczności
Testy użyteczności pomogą wybrać najlepsze rozwiązanie projektowe.
Testy użyteczności to metoda badania interakcji użytkowników ze stroną lub aplikacją. Dzięki testom można zrozumieć jak odbiorcy korzystają z interfejsu, w których obszarach napotykają na problemy i – w skrajnym przypadku – porzucają witrynę.
Proces testowania obejmuje obserwację i analizę zachowań użytkowników podczas wykonywania określonych zadań. Wyniki testów pozwalają przyjąć perspektywę klienta i wprowadzić modyfikacje projektu podnoszące jego intuicyjność i użyteczność.
Wykonane w porę testy użyteczności pozwalają uniknąć poprawek i szybciej wdrożyć rozwiązanie.
Dowiedz się więcej
Sprawdzanie UX projektu
Wszystko co warto wiedzieć o testach UX. Rodzaje testów, harmonogramy i przebieg. Projektowanie i realizacja. Praktyczne porady.
Mierniki
User Experience
Jak wybrać kluczowe wskaźniki UX. Metody pomiaru satysfakcji użytkowników. Stosowane narzędzia. Najczęściej popełniane błędy.
Badania
User Experience
Co to jest badanie UX? W jakim celu się je przeprowadza? Jakie są ich rodzaje badań user experience i czego można się z nich dowiedzieć.
Konsultacje UX
Rozwiejesz swoje wątpliwości bez potrzeby studiowania filozofii projektowania UX.
Użyteczność serwisu zwraca uwagę jego właściciela najczęściej wtedy, gdy zaczynają się problemy (np. rośnie odsetek porzuconych koszyków). Najlepszym sposobem na ocenę użyteczności witryny jest audyt UX.
Są jednak sytuacje, w których właściciel strony ma świadomość mankamentów i potrzebuje potwierdzenia lub przedyskutowania koncepcji zmian. Konsultacje sprawdzają się też w trakcie budowy nowej strony.
W trakcie konsultacji UX porozmawiasz na żywo z projektantem lub audytorem.
Dowiedz się więcej
Konsultacje UX w pigułce
Kim jest konsultant UX i kiedy skorzystać z jego pomocy. Efekty konsultacji tworzonych lub modyfikowanych stron www.
Dobre praktyki
user experience
Jak skutecznie ułatwiać życie użytkownikom. Od tworzenia persony, po iteracyjne udoskonalanie rozwiązań.
Użyteczne strony internetowe
Poznaj czynniki decydujące o odbiorze strony przez użytkowników.
Dowiedz się jak przebiega proces projektowy.
Dołącz do listy zadowolonych klientów
Rozpocznijmy współpracę
Oto, co się stanie,
po przesłaniu formularza
Portfolio
Porem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc vulputate libero et velit interdum, ac aliquet odio mattis.