Blog ARTNOVA
Dziękujemy za subskrypcję.
Na podany adres email zostało wysłane potwierdzenie zapisu.
OK

Chcesz poprawić skuteczność swojej witryny?

Badamy istniejące sklepy, strony firmowe i aplikacje.
Sprawdzamy dlaczego nie są skuteczne biznesowo.
Radzimy jak je ulepszyć.

3.1Audyty / Testy UX

Audyt UX to badanie sklepów, aplikacji i stron internetowych.

Jego celem jest określenie jakości doświadczeń użytkownika serwisu. Na wypadkową ocenę składa się czytelność i intuicyjność strony oraz możliwość przejścia ważnych ścieżek (np. wyszukania i dodania do koszyka produktu).

Audyt to najczęściej analiza ekspercka, weryfikująca poprawność strony z dobrymi praktykami projektowymi. W trudniejszych przypadkach rozszerzana o badania z użytkownikami.

Audyt UX podsumowuje raport pokazujący mocne i słabe strony witryny oraz sposoby naprawy problemów.

Z audytu UX dowiesz się czy Twoja witryna internetowa jest użyteczna dla klientów i służy Twojemu biznesowi.

Wdrażając zalecenia raportu z audytu UX podniesiesz konwersję i uzyskasz wyższe przychody.

3.2Testy użyteczności

Testy użyteczności sprawdzają, czy rozwiązania na stronie internetowej są zrozumiałe i łatwe w obsłudze dla klientów. Pokazują też jakie elementy na stronie uniemożliwiają lub utrudniają realizację celów (np. dokończenie zakupu).

Usługa testów użyteczności jest przydatna w nowych i istniejących witrynach. W nowych serwisach potwierdza decyzje projektowe przed uruchomieniem. W serwisach istniejących identyfikuje miejsca sprawiające użytkownikom problemy.

Testy przeprowadzane są jako niemoderowane lub moderowane. Wielkość grupy zależna jest od charakteru badania i jego przedmiotu. Efektem testów są rekomendacje, będące wytycznymi projektowymi lub zaleceniem zmian.

Testy użyteczności pomogą wybrać najlepsze rozwiązanie projektowe.

W szybki i wiarygodny sposób uzyskasz informacje od rzeczywistych odbiorców Twojej strony lub sklepu.

3.3Konsultacje UX

Użyteczność serwisu zwraca uwagę jego właściciela najczęściej wtedy, gdy zaczynają się problemy (np. rośnie odsetek porzuconych koszyków).

Najlepszym sposobem na ocenę użyteczności witryny jest audyt UX. Są jednak sytuacje, w których właściciel strony ma świadomość mankamentów i potrzebuje potwierdzenia lub przedyskutowania koncepcji zmian.

Konsultacje sprawdzają się również dobrze w trakcie przygotowań do budowy nowej strony.

W trakcie konsultacji UX porozmawiasz na żywo z projektantem lub audytorem o Twojej stronie internetowej.
Istniejącej albo planowanej.

Rozwiejesz swoje wątpliwości bez potrzeby uczenia się filozofii projektowania UX.

3.4Warunki realizacji

Audyty UX wykonywane w wariancie analizy eksperckiej standardowo realizowane są w czasie 2 tygodni (od podpisania umowy do prezentacji i przekazania raportu).

Koszt audytu zależy od wielkości badanego serwisu oraz liczby i stopnia złożoności realizowanych ścieżek klienta. Dla witryn firmowych i sklepów internetowych cena najczęściej mieści się w przedziale od 3.000 do 6.000 złotych netto (należy doliczyć podatek VAT).

Audyty rozszerzone o badania z użytkownikami oraz testy użyteczności wyceniane są na podstawie liczby i charakteru realizowanych badań, liczby użytkowników oraz sposobu ich rekrutacji. Cena oraz harmonogram badań są określane w ofercie przedstawianej po uzgodnieniu szczegółowych wymagań zamawiającego.

Konsultacje UX odbywają się w formie zdalnej (Google Meet, Skype, Teams). Standardowy czas trwania to 60 minut. Koszt takiej konsultacji to 150 złotych netto (należy doliczyć podatek VAT). Konsultacje można umawiać telefonicznie pod numerem 502 520 533 lub za pośrednictwem udostępnionego kalendarza.

Chcesz zamówić audyt, testy lub konsultacje UX?

Skontaktuj się z nami

    Imię Nazwisko *

    Treść wiadomości *

    Administratorem Państwa danych osobowych jest Artur Dmochowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Artur DMOCHOWSKI ARTNOVA (NIP: 1180746769). Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych mogą Państwo znaleźć w naszej Polityce prywatności na temat zasad przetwarzania danych osobowych. This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane

    Na przestrzeni ostatnich 20 lat mieliśmy przyjemność pracować dla takich marek jak:

    gpw
    rrd
    citi
    pwpw

    Oto, co nasi Klienci powiedzieli

    i to właśnie nas motywuje!

    Piotr Fus

    Wspólnik, BMW Auto Fus Group Sp. J.

    Ponad 10 letni związek agencji ARTNOVA z marką BMW sprawia, że wykonywane przez nich projekty w 100% trafiają w nasze oczekiwania.

    Marek Wrzesiński

    Właściciel, CENTRUM SPRZEDAŻY ODŻYWEK Sp. j.

    Z firmą ARTNOVA współpracujemy od blisko 20 lat. Szczególnie polecam działania z ARTNOVA osobom, które poszukują indywidualnych rozwiązań. Świetny kontakt, szybka realizacja i doradztwo na każdym etapie współpracy. Mega profesjonalizm! Gorąco polecam!

    Marta Kołodziejska

    Marketing & Communications Manager, Hillwood Polska Sp z o.o.

    Z firmą ARTNOVA współpracujemy z sukcesem od kilku lat. Przygotowywane wizualizacje naszych obiektów odznaczają się dużą dokładnością a przede wszystkim tworzone są w ekspresowym tempie, które odzwierciedla też dynamikę naszej firmy. Zawsze możemy liczyć na kreatywność, pomysłowość oraz pełne zaangażowanie w każdy zlecony projekt.

    Barbara Tomczuk

    Dyrektor Zarządzający, Dom Maklerski mBanku

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą ARTNOVA w zakresie projektowania grafiki i ergonomii aplikacji. Kompleksowe i twórcze podejście ARTNOVA do realizowanych projektów pomogło nam zająć pozycję lidera w zakresie platform mobilnych dla inwestorów giełdowych. Grafika stworzonej dla DM mBanku pierwszej dedykowanej iPadowi aplikacji wyznaczyła nowy standard dla platform inwestycyjnych polskich biur maklerskich.

    Jarosław Kasperuk

    Właściciel, Audiopolis.pl

    Z przyjemnością możemy powiedzieć, że ARTNOVA to jedna z nielicznych firm w branży, której zależy na tym co tworzy. Wszystkie zlecone projekty zostały wykonane szybko i solidnie, z wyczuciem smaku i godną pozazdroszczenia kreatywnością.

    Marcin Werner

    Prezes Zarządu Risco Software Sp. z o.o

    Nasze wymagania były wysokie, ale agencja ARTNOVA dowiodła, że nie ma dla niej rzeczy niemożliwych! Otrzymaliśmy rzetelnie przygotowany i wdrożony projekt. Zespół wielokrotnie udowodnił, że skutecznie działa pod presją czasu i jest w stanie zrealizować na czas każde zlecenie, wykazując się przy tym profesjonalizmem i kreatywnością.

    Edyta Bogacka

    Wicedyrektor Departamentu, mBank S.A.

    Od kilku lat firma ARTNOVA wspiera nas w budowaniu i aktualizowaniu nowoczesnej platformy mWealth Management. Realizowane projekty graficzne odznaczają się innowacyjnością, elegancją i dbałością o szczegóły. Zespół ARTNOVA uważnie słucha klienta przy projektowaniu, ale też kreuje ciekawe propozycje na podstawie własnych poszukiwań i pomysłów, z których finalnie korzystamy.

    Marcin Domeracki

    Właściciel, Dumel Sp. z o.o.

    Z agencją interaktywną ARTNOVA współpracujemy od wielu lat. Na każdym etapie naszej współpracy obsługa była profesjonalna i na najwyższym poziomie, w 100% zaangażowani w każde zlecenia.

    Zbigniew Pomianek

    Wiceprezes Zarządu, Asseco Poland S.A.

    Specjaliści ARTNOVA zrealizowali zadania w obszarze projektowania grafiki oraz ergonomii GUI zgodnie z ustalonym harmonogramem. Firma ARTNOVA wykonała usługę terminowo i z należytą starannością.

    Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?