Mapa strony
Menu główne
Lista usług
Blog UX
Wpisy
Audyt UX
- Audyt UX strony - co to jest i kiedy warto przeprowadzić audyt user experience
- Heurystyki Nielsena – co to?
- Plan badania UX - jak przeprowadzić badania UX
- Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) - co nam dają?
- Wpływ UX na biznes - jak UX przekłada się na biznes?
- Co to jest Customer Journey?
- Konsultacje User Experience (UX) - czego się dowiesz?
- Badania UX - czym są i dlaczego warto je przeprowadzać?
- Poprawa sprzedaży efektem audytu użyteczności - czy to możliwe?
- Dlaczego nie istnieje jedna, uniwersalna checklista UX
- Koszty analizy UX - dlaczego audyty mają różne ceny?
Case
- Sylwestrowy UX
- Z dziennika UX Designerki vol 2
- UX Reverse Engineering - co to takiego?
- Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń w sklepie internetowym?
- Call To Action - co to jest i jak powinno wyglądać?
E-commerce
- Przyczyny niskiej konwersji strony internetowej
- Wpływ UX na doświadczenia klientów e-commerce
- Jak sprawdzić statystyki strony internetowej i porównać z konkurencją?
- Jak zachęcić klienta do zakupu w sklepie internetowym?
- Społeczny dowód słuszności, czyli social proof - jak go wykorzystać w biznesie?
- Procesy biznesowe a projektowanie stron
- Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?
- Sklep na WooCommerce - dla kogo będzie to dobry wybór
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – dlaczego warto?
- Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym - praktyczne przykłady
- Lojalni klienci sklepu internetowego - jak przekonywać klientów do powrotu?
- Jak poprawić jakość obsługi klienta w sklepie internetowym
- Czy sklep powinien mieć swoją mobilną wersję?
- Zaufanie klienta do sklepu internetowego - jak je skutecznie zbudować?
- Trendy w projektowaniu stron internetowych - co oznaczają dla naszej strony?
- Newsletter w sklepie internetowym - czy warto?
- Jak wybrać wskaźniki KPI w sprzedaży e-commerce?
- Emocje w e-commerce - jak emocje wpływają na procesy zakupowe?
- Reklamacje i zwroty w sklepie internetowym - co warto wiedzieć?
- Najważniejsze funkcje sklepu internetowego - co musi posiadać sklep internetowy?
- Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym - oryginalne opisy produktów
- One Page Checkout - czy warto wdrożyć w esklepie?
- Certyfikat SSL w sklepie internetowym - jak zabezpieczyć sklep internetowy?
- Jak powinna wyglądać prezentacja produktu - oferta w sklepie www
- Jak stworzyć efektywny formularz rejestracji i logowania?
- ROI - jak szacować korzyści i zwrot z inwestycji?
- Porównywarka produktów w e-commerce - kiedy warto zaimplementować
- Zachowania konsumentów w e-commerce
- Badanie satysfakcji klientów w e-commerce - jak poprawnie mierzyć zadowolenie klientów?
- Jak stworzyć skuteczną podstronę "Kontakt"
- Jak dobrze zaprojektować stronę produktową, która generuje sprzedaż
- Strona błędu 404 - jak zaprojektować?
- Value Proposition w UX - 3 kroki do stworzenia atrakcyjnej propozycji wartości
- Doradztwo e-commerce - wspomaganie e-biznesu
- Program lojalnościowy w sklepie www - czy warto wprowadzić takie rozwiązanie?
- Jak opracować strategię UX?
- Dlaczego sklep internetowy nie sprzedaje
- Obsługa posprzedażowa klienta - co zrobić aby klient chciał wracać?
- Czym jest touchpoint (punkt styku)? Jak touchpointy wpływają na ścieżkę zakupową Twojego klienta?
- Porzucone koszyki w sklepie internetowym - jak sobie z tym poradzić?
- Filtrowanie produktów w sklepie internetowym - co warto wiedzieć?
- Wyszukiwarka produktów w sklepie internetowym - o co warto zadbać?
- Regulamin sklepu internetowego - co powinien zawierać?
- Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
- Poprawa sprzedaży efektem audytu użyteczności - czy to możliwe?
- Jaką platformę wybrać dla sklepu internetowego?
- Psychologia kolorów a User Interface - wpływ koloru na decyzje zakupowe
- Najczęstsze błędy w sklepie internetowym
- Personalizacja UX - ile lat ma Twój użytkownik i co z tego wynika
- Mobile First Design - dlaczego warto zadbać o użytkowników mobilnych?
- Jak przygotować podstronę kategorii produktowych w sklepie www?
- Co to jest konwersja i współczynnik konwersji – jak je zmierzyć i zwiększyć
- Optymalizacja sklepu internetowego pod SEO - co zrobić, aby sklep sprzedawał?
- Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń w sklepie internetowym?
- Jak stworzyć skuteczny formularz kontaktowy
- Call To Action - co to jest i jak powinno wyglądać?
- Ładny sklep internetowy - to się opłaca!
- Checkout UX. Jak poprawić użyteczność koszyka
- Wpływ pierwszego wrażenia w e-commerce na zwiększenie konwersji
- Klienci Ci nie ufają? Jak budować zaufanie w e-commerce
- Czas dostawy e-commerce - zadbaj o czas dostawy
- Personalizacja w e-commerce - czy klient lubi być rozpoznawany?
- UX w e-commerce sposobem na zwiększenie konwersji
- Dlaczego klienci rezygnują z zakupów. Daj wybór, żebyś był wybrany
- Opinie Klientów – dlaczego warto pytać?
- Alarm: spadek sprzedaży w sklepie internetowym
User eXperience (UX)
- Audyt UX strony - co to jest i kiedy warto przeprowadzić audyt user experience
- Redesign strony internetowej: kompleksowy poradnik
- Projektowanie UI/UX aplikacji mobilnych - o tym warto pamiętać
- Umiejętności przydatne dla projektanta UX
- Co projektant UX/UI powinien wiedzieć o użytkowniku końcowym
- Spójność i intuicyjność interfejsów w praktyce
- Projektowanie skutecznego menu
- Wpływ UX na doświadczenia klientów e-commerce
- Hamburger menu w interfejsach desktopowych
- Zasady projektowania stron internetowych - wytyczne UX tworzenia stron
- Dark patterns, czyli złe praktyki w UX Design
- Jak tworzyć komunikaty o błędach na stronach internetowych?
- Makieta UX - co to jest i jak ją stworzyć?
- Czym jest dostępność cyfrowa strony internetowej (accessibility)?
- Jak dostosować stronę www do potrzeb osób z niepełnosprawnością?
- Wykorzystanie persony w projektowaniu stron www
- Co łączy UX i content marketing?
- Layout strony internetowej – co to jest?
- Heurystyki Nielsena – co to?
- Core Web Vitals a UX - najważniejsze wskaźniki Google do oceny UX
- Jak poprawić jakość obsługi klienta w sklepie internetowym
- Content marketing - treści, które pozyskują klientów
- Web usability - na czym polega użyteczność stron internetowych?
- Landing page - jak zaprojektować stronę lądowania?
- Gridy, czyli jak projektować na siatce 12 kolumn
- Czy sklep powinien mieć swoją mobilną wersję?
- Sylwestrowy UX
- Trendy w projektowaniu stron internetowych - co oznaczają dla naszej strony?
- Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) - co nam dają?
- Wpływ UX na biznes - jak UX przekłada się na biznes?
- Nagłówki strony internetowej - jak projektować skuteczne nagłówki?
- UX w bankowości. Projektowanie user experience dla branży finansowej
- Tworzenie użytecznych stron www - poradnik
- Newsletter w sklepie internetowym - czy warto?
- UX writing co to jest - na czym polega?
- Emocje w e-commerce - jak emocje wpływają na procesy zakupowe?
- Najważniejsze funkcje sklepu internetowego - co musi posiadać sklep internetowy?
- Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym - oryginalne opisy produktów
- One Page Checkout - czy warto wdrożyć w esklepie?
- Jak powinna wyglądać prezentacja produktu - oferta w sklepie www
- Jak stworzyć efektywny formularz rejestracji i logowania?
- Porównywarka produktów w e-commerce - kiedy warto zaimplementować
- Zachowania konsumentów w e-commerce
- Jak stworzyć skuteczną podstronę "Kontakt"
- Jak stworzyć podstronę „O nas"
- Jak powinna wyglądać stopka na stronie www?
- Responsywna strona internetowa - czym jest i dlaczego jest ważna?
- Jak dobrze zaprojektować stronę produktową, która generuje sprzedaż
- Strona błędu 404 - jak zaprojektować?
- Wakacje z UX
- Dobre praktyki UX - porady specjalisty
- Co to jest Customer Journey?
- Value Proposition w UX - 3 kroki do stworzenia atrakcyjnej propozycji wartości
- Program lojalnościowy w sklepie www - czy warto wprowadzić takie rozwiązanie?
- Jak opracować strategię UX?
- Z dziennika UX Designerki vol 2
- Wyszukiwarka produktów w sklepie internetowym - o co warto zadbać?
- Konsultacje User Experience (UX) - czego się dowiesz?
- Projektowanie UX/UI - różnice pomiędzy UX Design i UI Design
- Architektura informacji UX - co to takiego?
- Co to jest persona UX. Jak tworzyć persony i korzystać z nich w UX Design
- Psychologia kolorów a User Interface - wpływ koloru na decyzje zakupowe
- Najczęstsze błędy w sklepie internetowym
- UX Reverse Engineering - co to takiego?
- UX Design nawigacji na stronie www - jak zrobić to poprawnie?
- Trendy User Experience w 2020 i 2021 + update 2024
- Personalizacja UX - ile lat ma Twój użytkownik i co z tego wynika
- User Experience - czym jest i co dokładnie oznacza?
- Mobile First Design - dlaczego warto zadbać o użytkowników mobilnych?
- Testy UX - jak sprawdzić użyteczność projektu
- Jak przygotować podstronę kategorii produktowych w sklepie www?
- Co to jest konwersja i współczynnik konwersji – jak je zmierzyć i zwiększyć
- Mierniki UX - jak mierzyć poziom satysfakcji użytkowników?
- Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń w sklepie internetowym?
- Jak stworzyć skuteczny formularz kontaktowy
- Call To Action - co to jest i jak powinno wyglądać?
- Ładny sklep internetowy - to się opłaca!
- Checkout UX. Jak poprawić użyteczność koszyka
- Wpływ pierwszego wrażenia w e-commerce na zwiększenie konwersji
- Z dziennika UX Designerki
- Jak poprawić użyteczność (UX) strony głównej?
- Dlaczego nie istnieje jedna, uniwersalna checklista UX
- UX w e-commerce sposobem na zwiększenie konwersji
- Opinie Klientów – dlaczego warto pytać?
- Alarm: spadek sprzedaży w sklepie internetowym
Web design
- Redesign strony internetowej: kompleksowy poradnik
- Jak długo trwa tworzenie strony internetowej
- Design System - co to jest i komu się przydaje
- Umiejętności przydatne dla projektanta UX
- Spójność i intuicyjność interfejsów w praktyce
- Systemy CMS. Czym są i do czego służą?
- Hamburger menu w interfejsach desktopowych
- Poprawna struktura strony internetowej - krok po kroku
- Darmowe szablony stron internetowych - czy warto korzystać?
- Tworzenie stron internetowych krok po kroku
- Skąd brać darmowe zdjęcia na stronę internetową?
- Wygląd strony internetowej - o czym należy pamiętać?
- Co powinna zawierać strona sklepu internetowego z odzieżą?
- Ile kosztuje zrobienie strony www?
- Zlecenia na wykonanie strony internetowej - co musisz wiedzieć?
- Favicon - jak zaprojektować ikonę strony internetowej
- Umowa na wykonanie strony internetowej — co powinna zawierać?
- Procesy biznesowe a projektowanie stron
- Blog firmowy - dlaczego warto go prowadzić?
- Co to jest Web Design?
- Ile kosztuje założenie sklepu internetowego?
- Kolorystyka strony internetowej - jak dobrać kolory do strony internetowej?
- Brief projektu graficznego strony. Dlaczego jest ważny zarówno dla agencji jak i klienta?
- Co powinna zawierać strona internetowa gabinetu stomatologicznego?
- Zdjęcia na stronę internetową - jak dobrać i przygotować?
- Elastyczny proces projektowania strony internetowej
- Co powinna zawierać strona internetowa dla lekarzy?
- Jak zrobić projekt graficzny strony internetowej
- Co powinna zawierać strona internetowa firmy z branży budowlanej?
- Sklep na WooCommerce - dla kogo będzie to dobry wybór
- Strona internetowa dla deweloperów - co powinna zawierać?
- Jak stworzyć dobry brief strony internetowej?
- Strona internetowa typu wizytówka - dlaczego warto?
- Co powinna zawierać strona internetowa dla restauracji?
- Jak dostosować stronę www do potrzeb osób z niepełnosprawnością?
- Rodzaje stron internetowych - czego potrzebujesz dla swojego biznesu?
- Co powinna zawierać strona internetowa dla hotelu?
- Wykorzystanie persony w projektowaniu stron www
- Zbieranie wymagań dla serwisów internetowych
- Layout strony internetowej – co to jest?
- Tworzenie aplikacji internetowej - jaką wybrać technologię?
- Koszt utrzymania strony - ile kosztuje utrzymanie strony internetowej?
- Strona błędu 404 - jak zaprojektować?
- Projektowanie UX/UI - różnice pomiędzy UX Design i UI Design
Portfolio
Porem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc vulputate libero et velit interdum, ac aliquet odio mattis.